2014. október 31., péntek

Sziasztok :)
Tegnap este nagyon meglepődtem, ugyanis megkaptam az első díjamat ^^


Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat Taminak ^.^ <3

Szabályok:
- Írd ki kitől van.
- Írj magadról 10 dolgot.
- Válaszolj 10 kérdésre.
- Tegyél fel 10 kérdést.
- Iratkozz fel a küldő blogjára.

10 dolog magamról:
1. Egyik álmom, hogy egyszer elmenjek szörfözni.
2. Életem során legalább egy könyvet írni szeretnék.
3. Imádom a sci-fit.
4. Kedvenc tantárgyam az irodalom és a fizika.
5. Van egy macskám, nagyon imádni való :).
6. Szeretek sütni.
7. Képtelen vagyok elaludni a plüss kutyám nélkül. :$
8. Szeretek rajzolni.
9. Hastáncolok.
10. Imádok írni <3 <3 <3.

10 kérdésre a válaszom:

1. Mi az álom munkád?
- Konkrét elképzelésem még nincsen, de nagyon szeretnék az irodalommal foglalkozni.

2. Mi vett rá, hogy blogot írj?
- Ültem hazafelé a buszon, és egyszer csak bepattant a fejembe a gondolat. Szóval semmi se vett rá, csak úgy eszembe jutott, hogy mi lenne ha ... :)

3. Ki a példaképed?
- Nincs példaképem, viszont minden barátomban, és családtagjaimban tisztelek valamit, amiért felnézek rájuk. Tehát ha így nézzük, ők a példaképeim.

4. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
- A barátaim, három füzetet, öt ceruzát, és egy lakatot :) haha

5. Mit szeretnél karácsonyra kapni?
- Egy új telefont. A mostani szerintem fel fog robbanni. 

6. Ki motivál a legjobban?
- Az egyik osztálytársam.

7. Melyik helyet választanád? London, Párizs, vagy New York? Miért?
- New York. Imádom a pörgést. Párizst vagy Londont inkább üdülésként tudnám elképzelni.

8. Mi a hobbid?
- Hűű... Írás, olvasás, zongorázás, rajzolás, sütés, táncolás... :)

9. Mit tennél ha... Elrabolnának? Felfedeznének? El kéne költöznöd egy másik országba?
Ha elrabolnának, végig angolul beszélnék, aztán kitalálnék valami tervet. :D
Ha felfedeznének, én lennék a világ legboldogabb embere. Valószínűleg írnék magamnak 10 pontot, hogy mindig emlékezni tudjak, ki is vagyok, a sok buta film miatt, ahol mikor felfedeznek valakit, egyből megváltozik a személyisége.
Ha el kéne költöznöm egy másik országba, először is reménykednék, hogy abban az országban angolul beszélnek, másodszor, ha muszáj, hát muszáj. Természetesen ha nem angol nyelvű ország, elkezdeném rohamosan tanulni az új nyelvet.

10. Mi adta az ihletet a blogodhoz?
- Szerelmes voltam egy fiúba, úgy gondoltam, érdemes lenne leírni... Egyik hülye tulajdonságom, hogy alvajáró vagyok, gondoltam ez jó cím lehetne a blognak. Úgy kezdtem el a történetet, hogy az eleje párhuzamban legyen a valósággal. Aztán ezeket a dolgokat elkezdtem elferdíteni, hisz nem lehet pont ugyan az, nem? Akkor felismernék... :) A "végére" kialakult a fejemben  egy történet, amit láthattok a blogomon.

Az én 10 kérdésem:
- Mit gondolsz, fontos, hogy valaki sportoljon?
- Ha lehetne egy szuper erőd, mi lenne az?
- Mi a kedvenc filmed?
- Ha bárhol lehetnél(időben és térben) hova mennél?
- Kiköltöznél az űrbe?
- Mitől félsz a legjobban? Megakarsz szabadulni ettől? Ha igen, teszel érte?
- Ki számodra a legfontosabb?
- Melyik a kedvenc évszakod, és miért?
- Szeretnél férjhez menni a jövőben?
- Miért pont blogolsz? Mi vezetett rá, hogy elkezd? 

Akiknek küldöm: 
http://elveszvefanfictiononedirection18.blogspot.hu/ Taminak ^^

http://szenvedellyelszabva.blogspot.hu/ és Diának ^^ 

Köszönöm szépen még egyszer <3 ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése